Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 24. června 2021, 14:00
Společnost SWIETELSKY stavební v Dýšině pro Ball připravila v náročných podmínkách železobetonové základy pro dvě nové linky.
Nové technologie na výrobu nápojových plechovek, které společnosti Ball Beverage Packaging Czech Republic v Dýšině nedaleko Plzně umožnily zdvojnásobit jejich výrobu, stojí na železobetonových základech připravených společností SWIETELSKY stavební. Ta zde své vnitřní práce skončila v závěru loňského roku a venkovní letos na jaře.
Železobetonové základy pro nové stroje vybudované společností SWIETELSKY stavební
„Byla to jedna z nejzajímavějších, ale i nejnáročnějších staveb poslední doby. Pracovalo se za provozu uvnitř výrobní haly, pár metrů od běžících linek. Komunikovalo se anglicky s britským project managerem, v republice řádila další vlna kovidové pandemie s řadou omezení a do toho přišel vrcholící brexit. Rozhodně to nebyla běžná práce,“ říká Martin Hašek, ředitel oblasti Plzeň Sever závodu Pozemní stavby Západ, SWIETELSKY stavební, která má sídlo v Ejpovicích.
Společnost v Ballu vybudovala železobetonové základy pro stroje dvou nových linek. V zakázce za 45 milionů korun přitom použila 1200 metrů krychlových betonu vyztuženého 100 tunami armovací oceli.
„Nejnáročnější bylo přizpůsobit se výrobě a nijak ji neomezit nebo dokonce ohrozit. To byla klíčová věc. I když náročná byla také dálková komunikace s managementem stavby po jeho odjezdu z Česka. V čase covidu a brexitu prostě velká výzva a zkušenost,“ dodal Martin Hašek.
Ball Beverage Packaging Czech Republic novou investicí rozšířil dosavadní výrobu
Investice v Dýšině, kde Ball působí už čtvrt století, zvýšila výrobní kapacitu závodu z původních 600 miliónů až na 1,45 miliardy kusů plechovkových nápojových obalů ročně. Z nich se velká část exportuje, neboť zvláště v Evropě patří mezi nejvíce využívané nápojové obaly.
„Jednalo se o významnou investici, která umožnila výrazně rozšířit kapacitu výroby i produktovou řadu. Reagujeme tím na stoupající poptávku po našich produktech ze strany zákazníků i koncových spotřebitelů,“ uvedl Radek Mádr, ředitel Ball Beverage Packaging Czech Republic. Zdůrazňuje přitom, že firma je hrdá na své výsledky a vývoj, který je silným základem pro její další směřování a dlouhodobý rozvoj.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.