Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 4. prosince 2020, 12:00
Pivovar Staropramen připravil pro hospody čerstvou várku 250 tisíc piv. „Chtěli jsme, aby si lidé po 51 dnech mohli dát zase čerstvě načepované pivo v té nejlepší kvalitě,” říká vrchní sládek smíchovského pivovaru Zdeněk Lux.
Ačkoliv je současná situace nepředvídatelná, pivovar Staropramen byl optimistický a věřil v co nejdřívější rozvolnění opatření. Na možný restart se průběžně připravoval. „Věřili jsme, že se situace v prosinci zlepší. Díky naší prozíravosti teď máme navařeno a v tancích leží dostatek piva pro všechny naše zákazníky,” informuje Zdeněk Lux. Zákazníci se mohou těšit na zaslouženou odměnu po lockdownu a vychutnat si pivo v prvotřídní kvalitě naservírované tím správným způsobem ve společnosti svých blízkých a přátel ve svém oblíbeném podniku.
Staropramen nejenže zařizuje výměnu prošlého piva, ale pomohl hospodským také se sanitací výčepních zařízení. „Sanitace pivního potrubí a výčepů je při znovuotevření zcela klíčová,” vysvětluje Lux. Podniky byly zavřeny celých 51 dní a za tu dobu se v trubkách nashromáždily usazeniny či mikroorganismy. Pro zajištění zdravotní nezávadnosti a stoprocentního chuťového zážitku je zcela zásadní provést důkladnou sanitaci výčepů.
Tak jako na jaře, Staropramen zajišťuje čerstvou várku piva i sanitaci na své vlastní náklady. „Do podpory hospod jsme letos investovali desítky milionů korun. Hospoda je důležitou součástí české pivní kultury a my jsme se snažili udělat maximum proto, aby jich co nejvíce přestálo náročné období a po otevření mohlo znovu konzumentům nabídnout naše skvěle ošetřené pivo,” komentuje aktivity Zdeněk Lux.
Pivovary Staropramen se navíc zapojily do iniciativy Bezpečná restaurace, která vznikla pod záštitou Českého svazu pivovarů a sladoven ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR a dalších partnerů. Skrze kampaň, která poběží do konce letošního roku, apeluje na hosty, personál a provozovatele hospod a restaurací na dodržování bezpečnostních opatření, která staví na principu 3R (ruce, roušky, rozestupy) a rozšiřuje o 3S (stoly, sklo, skupiny), které je ušité přímo na míru gastronomickým podnikům.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.