Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekNeděle, 30. června 2024, 12:01
McDonald's záleží nejen na kvalitě produktů, ale i na kvalitě prostředí, ve kterém žijeme. A to se ukázalo i letos. I díky Trash Patrols – uklízecím četám složeným ze zaměstnanců restaurací, jejich rodin a dobrovolníků, které se zapojily nejen do iniciativy Ukliďme Česko, ale i vlastních úklidů – se podařilo naše města, lesy i parky vyčistit od odpadků.
Zaměstnanci McDonald’s se pravidelně a aktivně zapojují do ekologických iniciativ. I proto už roky existují tzv. Trash Patrols, do kterých se může dobrovolně zapojit každý zaměstnanec McDonald‘s, má-li chuť udělat něco pro svět kolem sebe. A že takových je! Od začátku letošního roku se do úklidu zapojilo 49 restaurací napříč Českou republikou. Celkem se uklízelo 28x a podařilo se nasbírat úctyhodných 150 pytlů plných odpadu! „Je neuvěřitelné, s jakou vervou se letos do úklidu naši zaměstnanci pustili. Jde vidět, že pro nás všechny v McDonald’s slova jako udržitelnost a ekologie nejsou jen prázdné korporátní fráze, ale skutečně nám záleží na tom, aby nejen okolí našich restaurací bylo bez všemožných odpadků. Sluší se všem zaměstnancům a ostatním dobrovolníkům, kteří se letos zapojili, poděkovat a smeknout před jejich zapálením pro věc,“ říká Lucia Poláčeková PR manažerka společnosti McDonald’s ČR/SK.
Projekt Trash Patrols tak, jak jej známe dnes, vznikl v roce 2020 jako součást dlouhodobé strategie společnosti pro šetrnější podnikání a také s cílem inspirovat zákazníky i širokou veřejnost k ohleduplnému přístupu k naší přírodě a planetě. A jak je vidno, daří se jim to. Projekt jen podpořil a zorganizoval dobrovolnické akce, které dříve samy od sebe vyvíjely jednotlivé restaurace.
„Trash Patrol jsou opravdu autonomní, restaurace si samy rozhodují, kdy, kde a zda se do úklidu zapojí. Každá restaurace má možnost zapojit se do akce libovolně, ať už několikrát do roka nebo vůbec. McDonald's zde funguje jako motivátor, který dvakrát do roka vyzývá restaurace, aby se zapojily do úklidové iniciativy v rámci akce Ukliďme Česko. Je skvělé, že se restaurace každý rok zapojují v tak hojném počtu,“ doplňuje Poláčeková.
Největším „ekologickým nadšencem“ a rekordmanem je prozatím pobočka Plzeň Rondel – ta nasbírala celých 9 pytlů a starý nákupní košík k tomu. Starý nákupní košík je ale jen začátek, letos mezi největší „úlovky“ patřily i pneumatiky, židle, umyvadla, hrnce, matrace, části trabantu nebo torza dětských kočárků. Udržitelnost je jedním z dlouhodobých závazků McDonald´s a Trash Patrols jsou toho důkazem.Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.