Počasí dnes14 °C, zítra19 °C
Pátek 26. dubna 2024  |  Svátek má Oto
Bez reklam

Úřední hodiny obnovuje od pondělí 20 dubna plzeňský magistrát

Plzeňský magistrát obnovuje od pondělí 20. dubna úřední hodiny za přísných hygienických pravidel, preferuje se bezkontaktní řešení úředních záležitostí. Úřední hodiny Magistrátu města Plzně se od pondělí vrátí do režimu před vyhlášením nouzového stavu v České republice.  

Stále platí, že občané by v této době měli zvážit důvod jejich návštěvy a pokud je to možné, preferovat e-mailový, telefonický nebo písemný kontakt. K osobní návštěvě Magistrát doporučuje občanům se objednat. Omezené úřední hodiny platily na plzeňském magistrátu od 16. března 2020 do 17. dubna 2020.

Od pondělí 20. dubna 2020 obnovujeme běžné úřední hodiny pro veřejnost, budou se však dodržovat přísná hygienická pravidla nastavená mimořádným opatřením ministerstva zdravotnictví. „Žádáme občany, aby i nadále preferovali písemný, telefonický či elektronický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné,“ vysvětlil ředitel Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně Petr Triner.

Pokud klient potřebuje vyřídit své záležitosti osobně, je vhodné se předem objednat na konkrétní termín přes náš rezervační systém Úřad bez čekání (https://www.uradbezcekani.cz/), aby se tak předešlo koncentraci osob v čekacích halách nebo na chodbách. Objednat se lze i po předchozí telefonické či e-mailové domluvě se zaměstnancem daného pracoviště.

V budovách plzeňského magistrátu jsou u vchodů instalovány stojany s bezkontaktním dávkováním dezinfekce a informace o nezbytnosti dezinfekce rukou při vstupu do budovy. Magistrát města Plzně přijal další bezpečnostní opatření. Společné prostory a čekací haly se po skončení provozní doby dezinfikují germicidními lampami.

Na přepážkách jsou nainstalovány bariéry mezi úředníkem a klientem. Do budov úřadů není možné vstoupit bez ochranných prostředků dýchacích cest, jako jsou roušky, respirátory, ústenky šály a podobně. „Pravidelně budeme dezinfikovat i společně exponované plochy, kliky, tlačítka výtahů, zábradlí a další místa,“ doplnil ředitel Petr Triner.

Magistrát města Plzně též zajišťuje střídání skupin úředníků, kteří se vzájemně nepotkávají, aby byla zajištěna co největší vzájemná zastupitelnost jednotlivých zaměstnanců při činnosti jednotlivých agend. Pro úředníky na přepážkách úřad zajišťuje ochranné a dezinfekční prostředky. Zaměstnancům Magistrátu města Plzně je umožněno pracovat z domova, pokud jim to jejich zařazení dovoluje. Na minimum se omezují osobní kontakty zaměstnanců s veřejností i mezi sebou.

Ohodnoť článek

Foto

Štítky magistrát, koronavirus, úřední hodiny, nouzový stav, úředníci, Plzeň, Česko, Ministerstvo zdravotnictví České republiky

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Úřední hodiny obnovuje od pondělí 20 dubna plzeňský magistrát  |  Zdraví  |  Zprávy  |  Plzeňská Drbna - zprávy z Plzně a okolí

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.