Historicky poprvé získala knihovna ocenění v marketinkové soutěži Fénix content marketing. Porota soutěže už po sedmé udělila ceny pro nejlepší práce z oblasti content marketingu. Stříbrnou příčku vybojovala Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje v kategorii "Nejlepší ilustrace a její použití."
Prestižní soutěž Fénix content marketing je žebříčkem toho nejlepšího, co se za rok 2019 stalo v českém obsahovém marketingu. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury.
„Naše stříbro v marketinkové soutěži by mohlo být inspirací pro ostatní, že nejen komerční subjekty jako je Škoda Auto, nebo McDonalds mohou sbírat ceny za obsahový marketing,“ uvedla Martina Košanová.
Mozkové závity svých čtenářů potrápila Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje během literární soutěže, ve které pomocí zašifrovaných indicií hledali známé světové i tuzemské komiksy. Použité ilustrace v čistých barvách vizuálního stylu knihovny zaujaly šestatřiceti člennou oborové soutěže Fénix Content marketing. Tým marketingového oddělení Martina Košanová, Jan Chabr a Milan Říský obsadil v početné konkurenci druhé místo.
Zlato si odnesla Luova Publishing s prací na brožuře mobility pro Magistrát hlavního města Prahy a za nimi zůstalo i prestižní Studio Najbrt stojící za vizuály Národní galerie, nebo Karlovarského filmového festivalu.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.