Dopravní nehody, krádeže, přírodní živly nebo úrazy sice nejsou situacemi, které u poškozených vyvolávají záchvaty smíchu, přesto pojišťovny sbírají každý rok humorná vyjádření svých zákazníků. Pojďme se na některá z nich podívat.
Při střetu se zvěří by měli lidé dodržovat základní postupy. Jaké? O tom jsme už psali. Klient pojišťovny Uniqa si se sraženým divočákem počínal podle svého. Na výtku pojišťovny, že nejednal správně při odstranění mrtvého zvířete z vozovky, reagoval lakonicky: "Nejsem Bivoj.“
Domácí nehody nejsou ničím výjimečným. Takto líčila žena způsob poranění svého manžela: „Při našem tradičním vánočním polibku pod větví jmelí připevněnou na lustru manžel při své výšce o větev zavadil, tím rozhoupal lustr, který se mu následně zřítil na hlavu. Já stihla uskočit.“
Nejeden majitel chaty se někdy setkal s tím, že se mu do objektu vloupal zloděj. Muž, jenž se obrátil na pojišťovnu s tím měl už bohaté zkušenosti. „Napřed jsem to, že u nás byl zloděj, přijal celkem s klidem. Nebylo to poprvé a tenhle neudělal v chatě ani velký nepořádek. Opravdu mě nadzvedl až fakt, že zmizely všechny moje tuňákové konzervy. A taky mi přeladil kanály na televizi.“
Z hlášení škody po krupobití: „Kroupy nám poškodily tři střešní okna, jsou na výměnu. Ať se likvidátor zastaví, předám mu ty kroupy. Posbírala jsem je do mrazáku.“
Jak nastalo poškození vozidla zaparkovaného před domem? Tentokrát za to nemůže střet s jiným autem, ale partnerské vztahy. Jak uvedl klient: „Auto mělo smůlu, že bylo v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Moje přítelkyně se se mnou bleskově rozcházela a všechny moje věci vyhazovala oknem ze druhého patra. Dokud házela oblečení, tak to šlo. Ale nakonec letěla i tenisová raketa, obraz a pánvička na steaky.“
Pojišťovna Allianz se pochlubila dotazem nadšeného akvaristy: „Mám doma akvárko a zkratoval mi motorek pro ohřev vody. Teď mám místo akvárka rybí polévku. Bude se mi na to vztahovat pojištění?".
ERV Evropská pojišťovna zase řešila situaci, když tři mladé ženy jely na dovolené v Bulharsku na tobogánu, kam je vpustil pracovník hotelového aquaparku. Tam však nebyl dostatek vody, takže všechny utrpěly bolestivé odřeniny na pozadí a loktech.
Jiná klientka musela zrušit svou dovolenou hned po jejím nákupu, protože si ještě v pobočce cestovní kanceláře, kde si ji zařídila, zlomila nohu v kotníku, když přehlédla schod.
Na dovolené v Bulharsku klient ve spánku roztrhal deku, kterou byl přikrytý. Navíc poškodil židli, a když se ji následně pokoušel opravit, zničil ji ještě více.
Klienti byli na výletech na velbloudech. Jeden velbloud zkolaboval, druhý, který k němu byl přivázán, se z toho splašil a shodil klienta ERV na zem. Přivolaný doktor si poradil s vyraženým dechem i pohmožděnými žebry a zády postiženého.
Článek má zakázané vkládání komentářů.
Zatím zde nejsou vloženy žádné komentáře.