Počasí dnes1 °C, zítra2 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Plzeňský magistrát zjišťuje v průzkumu, co očekávají klienti od jeho úřadu správních agend

Co očekávají klienti od úřadu správních agend, to teď zjišťuje Magistrát města Plzně. Cílem je přizpůsobit požadavkům práci úřadu a poskytované služby. Nejnovější šetření se uskutečnilo v uplynulých dnech u několika stovek klientů na plzeňském odboru registru vozidel a řidičů a na odboru správních činností. Plánuje se také šetření na živnostenském úřadě. Na výsledky zjištění bude úřad reagovat konkrétními kroky. 

„Město Plzeň dlouhodobě shromažďuje podněty od občanů. Potřebujeme je k tomu, abychom mohli dělat maximum pro zlepšení služeb úřadu. Různými opatřeními reagujeme na jejich požadavky a já si dovolím tvrdit, že jsme v tomto skutečně moderní a přívětivý úřad,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa (ODS).

Terénní šetření, tedy přímo mezi klienty, se v uplynulých dnech uskutečnilo na Odboru registru vozidel a řidičů Magistrátu města Plzně v Koterovské ulici a také na Odboru správních činností Magistrátu města Plzně na náměstí Republiky 16. Šetření bylo součástí projektu nazvaného Plzeň v pohybu, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Hodnocena byla spokojenost klientů s úřadem. V nejbližší době je šetření plánováno rovněž na živnostenském úřadě v Tylově ulici.

„Tato tři pracoviště magistrátu jsme zvolili záměrně, a to z důvodu, že se jedná o odbory, které jsou velmi často v kontaktu s občany a většina prováděných činností je zaměřena na spolupráci s občany při řešení jejich požadavků, tedy takzvaných životních situací,“ vysvětil Petr Triner, ředitel Úřadu správních agend Magistrátu města Plzně. Na základě zpětné vazby od občanů bude město zavádět vybraná doporučení do praxe, což má zvýšit spokojenost klientů a udělat magistrát co nejpřívětivější pro zákazníky a občany města.

„Dotazníkové šetření je současně počátečním krokem k tvorbě Metodiky Magistrátu města Plzně. Ta nám má sloužit k získávání zpětné vazby včetně stanovení konkrétních opatření. Po průzkumu spokojenosti a analýze současného stavu získávání zpětné vazby bude zpracována metodika zjišťování spokojenosti klientů Magistrátu města Plzně a budou stanovena konkrétní opatření,“ doplnil Petr Triner.

Zpracovaná metodika poskytne srozumitelný návod, jak provádět průzkumy spokojenosti mezi klienty magistrátu, jak je koncipovat, jak získané informace a podněty vyhodnocovat a jak zavádět související opatření, aby byla funkční a výsledky byly snadno interpretovatelné.

Ohodnoť článek

Foto Richard Beneš

Štítky magistrát města Plzně, průzkum, úřad správních agend, Plzeň, magistrát, Živnostenský úřad, Centrální registr vozidel, zpětná vazba, Martin Baxa, ODS, Evropský sociální fond

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Plzeňský magistrát zjišťuje v průzkumu, co očekávají klienti od jeho úřadu správních agend  |  Zprávy  |  Plzeňská Drbna - zprávy z Plzně a okolí

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.