Netradičním způsobem se rozhodl řešit krizi pracovního trhu přední český výrobce klimatizací. Společnosti Daikin se navzdory meziročnímu nárůstu nezaměstnanost v kraji dlouhodobě nedaří sehnat kvalitní zaměstnance. Zájemce o zaměstnání teď na pohovory vozí taxík, nechybí dárek a náborový bonus v řádech desítek tisíc korun.
„Svěží vzduch pro Tvoji kariéru,“ tak zní motto nové marketingové kampaně společnosti Daikin, od které si její organizátoři slibují větší zájem uchazečů o zaměstnání. Společnost totiž uchazečům nabídne možnost nechat se na pohovor zdarma přivést taxíkem a zdaleka nejen to. Podle interních statistik společnosti totiž vyplývá, že až 50 procent uchazečů pozvaných k pracovnímu pohovoru nakonec nedorazí.
„Uvažovali jsme, jak uchazeče pozitivně motivovat. Bohužel se nám nezřídka kdy stává, že se kandidáti na pohovor, bez předchozího oznámení, vůbec nedostaví. Nebo zjistíme, že zapomněli nebo to z nějakého důvodu nestihli,“ říká Tomáš Matoušek, supervisor náboru společnosti.
Společnost Daikin proto navázala spolupráci s místní taxislužbou a rozhodla se na to jít, takříkajíc, od lesa. Kromě odvozu až k jejím dveřím dostanou uchazeči po pohovoru také tři piva z lokálního minipivovaru. V případě, že u pohovoru uspějí a projdou zkušebním obdobím, získají náborový bonus podle pozice až 50 tisíc korun a možnost vyhrát jednu ze značkových čističek vzduchu.Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.