Čtvrtek, 31. července 2025, 14:53
Hnutí SPD muselo bleskově upravit rozjuchaný videoklip se skladbou s názvem Naplno. Na záběrech klipu, kde na pláži křepčí nejznámější tváře SPD i dalších spřátelených uskupení ze společné kandidátky, se totiž objevilo logo značky piva z portfolia Plzeňského Prazdroje. A proti tomu se vedení pivovaru ostře ohradilo.
„Plzeňský Prazdroj je čistě apolitickým subjektem, on ani jeho značky se nezapojují do žádných předvolebních kampaní. Logo naší značky Proud se objevilo ve spotu bez našeho vědomí. Kontaktovali jsme proto autora videa, který po dohodě spot upravil,“ informoval redakci Plzeňské Drbny mluvčí Plzeňského Prazdroje Zdeněk Kovář.
V předvolebním klipu s písní SPD se v jednom záběru velmi zřetelně objevilo na pozadí logo pivovaru Proud, který je součástí největší české pivovarské skupiny Plzeňský Prazdroj. Logo bylo umístěno na hudebním pódiu. Vlastníkem celého pivovarského koncernu je japonská pivovarnická společnost Asahi. Zmíněný prohřešek Tomia Okamury, který je rodákem z Tokia, však japonská společnost nehodlala tolerovat a hned si vyžádala nápravu.
Zástupci hnutí Svoboda a přímá demokracie (SPD) potvrdili, že okamžitě sjednají nápravu. Kde to půjde, logo pivovaru z klipu odstraní. Jinde klip stáhnou a nahradí novou verzí. Například na webu YouTube už běží upravená verze videoklipu, kde je logo pivovaru rozostřené.
Videoklip, který je i volebním spotem SPD, se natáčel na přehradě, kde se uskutečnil jeden hudební festival. Na jeho pódiu bylo umístěno logo pivovaru Proud. Festival neměl nic společného s akcí SPD. Hnutí jen využilo okolí jako kulisu pro natáčení svého videoklipu.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám