ANKETA: Splnil nově upravený kruháč u Makra vaše očekávání v dopravní špičce?

Autoři | Foto Dominik Svoboda

Poprvé zažila v pondělí ráno ostrý provoz v ranní špičce v sobotu otevřená nově upravená turbo okružní křižovatka u Makra. Jak zvládá nápor řidičů v ranní dopravní špičce? Splnilo zkapacitnění křižovatky očekávání, která se do úpravy vkládala? O tom můžete hlasovat v naší anketě pod článkem. Podle ohlasů na sociálních sítích jsou zatím motoristé zklamáni. Před kruhovým objezdem se v některých směrech tvořily dlouhé kolony vozidel. Nejhorší situace měla být ve směru od Křimic.

„Jel jsem na sedmou do práce po obchvatu a zůstal stát už daleko, cca 1,5 km před semaforem, fakt super. Tak daleko jsem nestál ani před přestavbou,“ napsal Roman. Naopak Petr uvedl, že jel ráno na sedmou od Domažlic a bylo to v pohodě. „Ano, chvíli se stojí na semaforu, ale pak se to projede rychle.“

Převládaly ale kritické názory. „Takhle ucpaný to nebylo ani když byl ten kruháč v opravě,“ zdůraznil Martin. „Udělali nový kruháč a začala jim tam jezdit auta… S tím asi nepočítali,“ napsal Jarmil. A v podobném duchu psal i Alita. „Ráno jsem tam jel. A s čistým svědomím mohu prohlásit, že ten, kdo tohle vymyslel, patří do Dobřan.“

Podrobnější popis situace přinesl například David. „Včera i dnes stejná situace, příjezd od Domažlic, auta před kruháčem stojí na červenou. Stojíme několik minut tam, kde bychom bez semaforů dávno plynule projeli. Zelená svítí jen chvilku, za námi to stojí znovu. Auta před řazením zmatečně kličkují a hledají správný pruh, který je označen na vozovce až těsně před semaforem. Když se zařadí špatně, nemají šanci na kruháči přejet do správného pruhu a správně vyjet. Musí vyjet jiným směrem, někde se otočit a zkusit ten adrenalin znovu. Pro cizince, kteří netuší, co značení na silnici KT, DO a další znamená, to musí být extra zážitek. Myslím, že Waze, Google a další navigace zase začnou navigovat cestou mimo kruháč a bude se projíždět přes Vejprnice, Křimice, Skvrňany, jako když byl zavřený. Doufám, že ty semafory a bariéry mezi pruhy brzo zruší a vrátí se k podstatě kruháče.“

Řidičům v Plzni se ráno otevřela přestavěná nejzatíženější křižovatka ve městě

Řidičům v Plzni se dnes časně ráno v plném rozsahu otevřela přestavěná křižovatka na Borských polích u obchodního centra Makro. Nejzatíženější křižovatka města, kudy denně projíždí až 48 tisíc aut, prošla během sedmi měsíců přestavbou, která má...

„Přece každému muselo být jasné, že když na křižovatku (a kruháč je několik křižovatek vedle sebe), která je ve špičce ucpaná, přidám další regulaci (světelnou signalizaci), tak celou situaci ještě zhorším. Takových milionů to stálo, a je to ještě horší,“ konstatoval Sam. „Je to tak, teď jsem tam jel. Kruháč je prázdný z Lochotína, fronta od Křimic,“ reagoval Petr.

„A koukám, kritici a odborníci v akci. Co jste čekali, že tam nikdo nebude jezdit a bude to bez čekání? V dnešní době je normální, že v Plzni při jízdě autem někde stojíte a čekáte. Když jsem tam dnes jel, tak jsem měl pocit, že nejhorší jsou ti odborní tupci, kteří tam zmatkují,“ brání kruháč Vojtěch. Spokojená byla i Patricie.Vejprnice jsou konečně krásně průjezdné. Já jsem spokojena.“

Situaci na kruhovém objezdu u Makra budeme sledovat i v dalších dnech.

Splnil nově upravený kruháč u Makra vaše očekávání v dopravní špičce?

 
 
 
Celkem hlasovalo226 čtenářů
 

Hodnocení článku

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky kruháč u Makra, kruhový objezd, dopravní špička, anketa

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.