Do sezony 2020/2021 vstupuje FC Viktoria Plzeň s novou značkou dresů, tréninkového i volnočasového oblečení. Oblékat teď bude vybavení značky Macron. Po třinácti letech tak opouští Viktoria Plzeň značku Puma.
Italský výrobce špičkové fotbalové výbavy se stává novým důležitým partnerem klubu. Viktoria se tak zařazuje do rodiny Macron, v níž jsou například Sporting CP, belgické Bruggy, Nice či Lazio.
„Nově nás bude oblékat italská značka Macron, jejíž hlavním segmentem je právě fotbalová výbava a jde o nový brand na našem trhu. Zaujala nás jak naprosto špičková kvalita vybavení, tak i dynamika, s jakou Macron v poslední době vstupuje na fotbalovou mapu a jaký servis nám je připravený nabídnout. Macron nabízí opravdu kvalitní vybavení pro trénink, zápas i volný čas a na naši spolupráci se velmi těšíme,“ uvedl generální manažer klubu Adolf Šádek.
Právě dynamika, vášeň a touha po vítězství jsou prý podle vedení plzeňského klubu klíčové myšlenky, které Macron a Viktorii spojují. Work hard, play harder. Tak zní motto, které má vést k týmovému úspěchu a odráží jej i symbol – Macron Hero, jenž bude na veškerém týmovém vybavení. „Přesně takoví chceme být. Tvrdě makat, mít touhu se každý den posouvat a společně vyhrávat,“ potvrdil trenér Adrian Guľa.
Viktoria Plzeň bude pro italskou značku stěžejním partnerem ve střední Evropě. K dispozici bude mít špičkový servis řízený přímo z centrály v italské Boloni, navíc se otevírají možnosti další spolupráce na řadě projektů. „Chceme být zajímaví a atraktivní nejen na hřišti, ale i v oblasti vybavení nebo dresů. V tom jsme našli ideálního spojence,“ dodal Adolf Šádek, jenž zároveň touto cestou děkuje společnosti Puma, která Viktorii oblékala od roku 2007 a byla tak u všech velkých klubových úspěchů v poslední dekádě. Nyní je však čas na změnu, revoluci v oblasti týmové výbavy.
„Těší nás, že spojujeme síly s tradičním a úspěšným českým klubem, jakým je právě Viktoria Plzeň. Tímto spojením se chceme uvést a prosadit na velmi důležitém a zajímavém trhu střední Evropy,“ řekl CEO Macronu Gianluca Pavanello. „Pro Viktorii máme nachystáno špičkové vybavení, které využívá nejmodernější technologie, trendy a zároveň reflektuje tradice klubu,“ dodal.
Samozřejmostí budou i zbrusu nové dresy pro sezonu 2020/2021. Jejich představení proběhne těsně před zahájením nového ligového ročníku, tedy ve druhé polovině srpna. „Poprvé v historii bude mít náš klub k dispozici dvě unikátní sady dresů, které jsou vyrobeny speciálně jen pro nás,“ poodhalil marketingový ředitel klubu Jaromír Hamouz jednu z novinek. „Dresy budou velmi zajímavé, na jejich vývoji a podobě jsme s Macronem úzce spolupracovali a věřím, že se budou našim fanouškům líbit,“ konstatoval.
Proměnou projde i klubový obchod Viktoria shop, v němž budou k zakoupení právě produkty od Macronu. Fanoušci se tak mohou těšit na zcela novou kolekci.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.