Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 19. září 2024, 16:02
Třiatřicet let česká firma ACCEPT připravuje pro své zákazníky reklamu šitou na míru a přes osmnáct let dodává prostřednictvím e-shopu jmenovky.cz značení do firem, škol, nemocnic či administrativních budov. Díky široké nabídce si vybere téměř každý.
"Stále investujeme energii a své zkušenosti do rozšiřování naší nabídky. Prototypujeme a vkládáme na naše stránky accept.cz a jmenovky.cz nové produkty, abychom zákazníkům nabídli to, co jinde nenajdou. Spolupracujeme při vývoji i s externími firmami a jsme výhradními dodavateli některých složitějších systémů z hliníkových profilů v ČR. Reklama a vše s ní spojené se za dobu existence naší firmy neustále vyvíjí, mění se materiály, technologie a přání zákazníků, kteří kladou stále větší důraz na jednoduchost a moderní design," říká majitel společnosti ACCEPT Petr Štěpánek.
Historie rodinné firmy se začala psát v roce 1991. "Společnost tehdy založil můj otec. Impulsem bylo setkání s bývalým kamarádem, který se vrátil z emigrace zpět do Čech a vyprávěl tátovi o svých kontaktech v oblasti nakladatelství a výroby reklamy. Dokonce mu v Německu domluvil i prohlídku v jedné významné reklamní agentuře. Tento zážitek byl natolik silný, že krátce po příjezdu zpět do Čech táta firmu založil," vzpomíná Petr Štěpánek.
Začátky nebyly jednoduché. Chyběly peníze a potřebné stroje. Začínalo se s jedním řezacím plotrem přivezeným až z Japonska a s jedním zaměstnancem. "Tahle doba však měla i své výhody. Trh v oblasti reklamy a konkurence byly v plenkách. Neexistovaly limity a výběrová řízení, všichni toužili po viditelné reklamě na svých provozovnách, autech, plotech nebo fasádách. Občas se nám podařilo získat i zajímavé větší zakázky. Jedna z nich pro Policii ČR byla zlomová. Jednalo se o celorepublikovou zakázku, a díky ní jsme mohli financovat nákup potřebných technologií a rozšířit řady našich kolegů," dodává.
Dnes již firma patří mezi ověřené výrobce na trhu. Velkou měrou k tomu přispěl právě příchod Petra Štepánka do firmy. Majitel na tuto dobu vzpomíná v dobrém: "Pár let po založení firmy jsem do Acceptu nastoupil i já. Přiznám se, že moje původní plány a sny směřovaly k profesi zlatníka, ale rodinná firma tehdy dostala přednost. Svého rozhodnutí však s odstupem času nelituji."
Ve firmě začal jako řadový zaměstnanec, prošel výrobou, jezdil na montáže. "Časem, jak moje zkušenosti rostly, jsem dostával na starosti čím dál složitější zakázky. V průběhu let se stále zvyšovala poptávka na určité produkty z naší nabídky, a tak jsem se rozhodl založit e-shop jmenovky.cz. Hnacím motorem byla vize prosperující firmy, která by dokázala obstát v moři konkurence a svými produkty by zákazníky zaujala. Dnes jsme s manželkou již druhá generace rodinné firmy a naším společným cílem je předložit každému zákazníkovi to nejlepší, co trh nabízí," vysvětluje.
Zmíněný internetový obchod www.jmenovky.cz vznikl v roce 2006. Propojil zkušenosti z výroby reklamy do produktů, které po nainstalování usnadňují zákazníkům i samotným zaměstnancům orientaci v budovách, kancelářích, firmách nebo halách.
Nejžádanějšími produkty z naší nabídky jsou bezkonkurenčně obrázkové piktogramy na dveře, například WC, kuchyňka, jednací místnost, úklidová a technická místnost. "Piktogramů za ty roky již máme přes čtyři tisíce a každý měsíc stále přidáváme nové," říká Petr Štěpánek.
Další v pořadí jsou tabulky ke dveřím, které dokážeme kombinovat podle přání zákazníka a podle jeho potřeb. Na tyto dveřní tabulky, častěji zákazníky označované jako jmenovky, si firmy přejí umístit svoje logo či název společnosti, jména osob a jejich funkci. "Tento informační prvek spolu s ostatními systémy je již téměř nedílnou součástí každé budovy. Určitě si každý v minulosti nejednou zažil situaci, kdy vešel do budovy úřadu, školy nebo nemocnice a kvůli chybějící nebo nesprávně označené tabulce u dveří po budově bloudil," usmívá se majitel firmy.
"Díky naší firmě, která systémy vymýšlí a hlavně vyrábí, se čas potřebný k nalezení správných dveří zkracuje na minimum," dodává.
"Za dobu 33 let, co jsme na trhu přímé výroby reklamy a orientačních systémů, k nám již zakázky chodí samy ze všech stran. Většina přijde přes e-mail nebo po referenci a doporučení od stálých spokojených zákazníků. Velký podíl zakázek přichází i od konkurenčních reklamek a agentur, které nedisponují potřebnými technologiemi, a my pro ně jako subdodavatel zakázky vyrábíme," poznamenává Petr Štěpánek.
"A jak to vidím do budoucna? Pořád je kam se vyvíjet. Cílem naší firmy je vytvořit ještě širší nabídku produktů a služeb, které budou přístupné nejen na českém, ale i na zahraničním trhu. Věříme, že naše firma bude i v budoucnu patřit mezi lídry v oboru orientačních systémů a že dokážeme přinášet řešení, která pomohou zákazníkům se v prostoru budov lépe orientovat,“ uzavírá Petr Štěpánek.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.