Počasí dnes1 °C, zítra2 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Klienti Heimstaden mohou své požadavky řešit kdykoliv online a z pohodlí domova

PR článek

Společnost Heimstaden, největší poskytovatel nájemního bydlení v Česku, pokračuje v zavádění moderních způsobů spojení se svými klienty a dbá na to, aby převážná část komunikace postupně probíhala pouze v bezpapírové podobě a online.

K vyřízení většiny technických a administrativních záležitostí spojených s bydlením u Heimstaden slouží webový portál a mobilní aplikace Můj domov. Klienti tak mohou své požadavky řešit kdykoliv online a z pohodlí domova. Aplikaci již aktivně využívá přes 23 tisíc nájemců, kteří tak nemusí navštěvovat klientská centra ani volat na zákaznickou linku. Můj domov jim ulehčuje život a šetří čas.

Mobilní aplikace Můj domov výrazně usnadňuje přístup klientů společnosti Heimstaden k údajům týkajícím se jejich nájemního vztahu a ke všem důležitým dokumentům. „Prostřednictvím aplikace jde jednoduše změnit své kontaktní údaje, přihlásit nebo odhlásit další osobu v bytě, také je možné nahlásit případnou poruchu, závadu či jiný technický požadavek. V aplikaci se uživatelům zobrazí rovněž přehled úhrad, lze si stáhnout aktuální vyúčtování služeb souvisejících s bydlením a evidenční list,“ vysvětluje výhody rozhraní Můj domov ředitel marketingu Heimstaden Karel Mayer.

Pomocí mobilní aplikace jsou nájemci informováni nejen o novinkách a aktivitách společnosti Heimstaden, ale také o plánovaných opravách, rekonstrukcích a odstávkách v jejich bytě nebo domě. Dalším přínosem pro uživatele online platformy Můj domov je například skutečnost, že roční vyúčtování služeb mají v aplikaci i na webovém portálu k dispozici v okamžiku vygenerování a nemusí tak čekat, až jim na konci dubna dorazí do schránky.

Můj domov se průběžně rozšiřuje a vylepšuje, nově tak mohou toto rozhraní využívat také nájemci nebytových prostor. Březnová aktualizace aplikace přinesla například možnost aktivovat zapnutí notifikací, v nadcházejících týdnech se budou v platformě a aplikaci zobrazovat kontakty na domovníka či domovního asistenta - v případě, že je tato služba v domě poskytována. S aktualizací přichází také možnost zobrazení návrhu dodatků nájemních smluv, po oboustranném elektronickém podpisu budou tyto dokumenty následně klientům v profilu přístupny.

„Pokud jste si svůj uživatelský účet Můj domov dosud neaktivovali, kontaktujte prosím naši společnost prostřednictvím kteréhokoli komunikačního kanálu a požádejte o jeho aktivaci. Následně vám zašleme e-mail s uživatelským jménem a odkazem pro aktivaci účtu včetně návodu,“ dodává Karel Mayer.

Získáte tak nejdůležitější informace, které souvisejí s vaším bydlením, a většinu případných dotazů či komplikací můžete vyřešit přímo z domova. Nemusíte tedy nic tisknout, nikam volat ani chodit. Cílem Heimstaden je spokojený nájemce bydlící v přátelských domovech a stálé zlepšování kvality poskytovaných služeb. Podle ohlasů klientů společnosti je moderní způsob komunikace krok správným směrem.

Ohodnoť článek

Foto Pixabay.com

Štítky domov, Heimstaden, bydlení

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Klienti Heimstaden mohou své požadavky řešit kdykoliv online a z pohodlí domova  |  Společnost  |  Zprávy  |  Plzeňská Drbna - zprávy z Plzně a okolí

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.