středa 8. dubna 2020 Ema

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

E.ON podpořil kampaň #ChránímTebe a vyzývá k odpovědnému chování

V aktuální situaci v České republice je důležité být ohleduplný. Společnost E.ON se proto připojila k iniciativě #ChránímTebe a poskytla svůj reklamní čas na kanálech TV Prima pro kampaň, ve které spolu s řadou známých českých osobností vyzývá obyvatele, aby respektovali nařízení vlády, nosili roušky a chovali se zodpovědně k sobě i svému okolí.

Stejně tak E.ON podpořil i projekt Kultura žije, kdy se online vysílají večerní živé přenosy divadelních představení a hudebních vystoupení.

„Koronavirus nejlépe zpomalí sociální izolace. Čím méně lidí chodí venku, tím lépe. A když už ven musíte, tak se chraňte rouškou, buďte ohleduplní k druhým a zastavte šíření viru. To je hlavní poselství kampaně #ChránímTebe, která se v pátek objeví ve vysílání tuzemských televizních stanic. V této nelehké době je důležité, aby se lidé chovali zodpovědně jeden k druhému,“ shrnuje hlavní sdělení osvětové kampaně Martin Záklasník, generální ředitel skupiny E.ON.

E.ON a několik dalších společností poskytly svůj reklamní prostor, ve kterém budou veřejnost vyzývat k ohleduplnému chování známé české tváře. V klipech se tak objeví s rouškou na obličeji a svým vzkazem třeba herečky Martha Issová, Jana Plodková, Petra Špindlerová, herec Miroslav Donutil, zpěváci Dan Bárta, Míša Nosková, performer Vladimír 518 a řada dalších.

„Myslím si, že když může firma podpořit nápad, který by mohl rychle pomoct všem, má to udělat. V E.ONu jsme se rozhodli takřka okamžitě. Mám radost, že se připojují další, kteří to vidí podobně,“ přibližuje Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace E.ONu.

Kampaň #ChránímTebe vymyslel reklamní stratég Tomáš Mrkvička ve spolupráci s režisérem Martinem Přibylem, kreativcem Markem Linhartem a grafikem Lumírem Kajnarem, kteří oslovili známé osobnosti i velké firmy. Vedle E.ONu se mezi prvními připojily také T-Mobile nebo Air Bank. Přidaly se i Česká spořitelna, Čeká pojišťovna Generali, Homecredit nebo ČEZ.

Absolutní nedostatek roušek v celé České republice řeší lidé po svém – řada z nich usedla k šicím strojům a vyrábí látkové roušky nejen pro sebe a své blízké, ale i pro další lidi. „Zdraví je to nejdůležitější. Bohužel ani my nemáme k dispozici dostatek ochranných prostředků pro naše lidi, o to víc jsem hrdý na ty z našich zaměstnanců, kteří při nedostatku roušek v celé republice sami šili a stále šijí další pro své kolegy, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky. To je pravá ukázka lidské solidarity,“ dodává Martin Záklasník.

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo0 čtenářů

PR text | Foto Vít Hassan

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.