Výpadky fungování sítě Vodafone zaznamenali zákazníci po celé České republice. Lidem nefunguje volání, mobilní data, pevný internet ani televize. Operátor pracuje na obnově služeb.
Už několik desítek minut hlásí zákazníci Vodafonu celorepublikový výpadek prakticky všech služeb jejich operátora. Na čísla operátora se nedá dovolat a nejde volat ani z nich. Podle iDnes mobily opakovaně hlásí vypnutou datovou službu, lidé nemohou naladit televizní připojení a v některých regionech ani pevný internet.
„Milí zákazníci, aktuálně se můžete setkat s výpadky hovorů, datových služeb a televize. Usilovně pracujeme na tom, abychom potíže co nejrychleji odstranili. Moc se vám omlouváme za případné komplikace," vysvětlili zástupci Vodafonu na Facebooku a doplnili, co mají lidé v případě, že potřebují tísňové volání.
„Pokud byste potřebovali volat tísňovou linku a nemohli jste teď vytočit hovor, vyndejte z telefonu SIM kartu a volejte číslo 112. Na toto číslo se dovoláte i bez SIM karty, stačí, když jste v dosahu alespoň jedné mobilní sítě,“ píše Vodafone na Facebooku.
V některých regionech výpadek lidé vůbec nezaznamenali. Například internet nebo televize může některým lidem v jednom městě fungovat a jiným ne.
"Služby se nám podařilo obnovit, pokud byste ještě zaznamenali nějaké potíže, doporučujeme provést vypnutí a zapnutí vašeho zařízení. Ještě jednou se všem našim zákazníkům omlouváme," vysvětlili zástupci Vodafonu na Facebooku.
Plně byly služby obnoveny podle informací Kateřiny Šantorové z tiskového odboru společnosti Vodafone po 18:00. Kterých regionů konkrétně a kolika zákazníků se výpadek dotkl, operátor neupřesnil. Jaké byly příčiny výpadku, zatím Vodafone také nevysvětlil. "Jedná o výjimečný výpadek, který bereme velmi vážně. Příčiny budeme zpětně analyzovat v následujících hodinách," uvedla Šantorová.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.