Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Heimstaden dostal od klientů roční hodnocení. Líbí se aplikace i rychlejší komunikace

Heimstaden, největší poskytovatel nájemního bydlení v Česku, provedl v září průzkum spokojenosti svých klientů. Jak dopadl? Celková spokojenost se službami se zvýšila o 8 procent. Lidé nejvíc ocenili zrychlení komunikace. Výzvou zůstává lepší využívání sklepních prostor.

Zářijový průzkum byl nejrozsáhlejším dotazníkovým projektem tohoto typu v oblasti bydlení v Česku. Dotazník obdrželi klienti, kteří bydlí u společnosti Heimstaden déle než tři měsíce. Na sadu 80 otázek rozdělených do několika okruhů odpovědělo 7,5 tisíce klientů. „Zpětná vazba je pro nás klíčová a díky ní můžeme neustále zlepšovat naše služby a tím zvyšovat spokojenost klientů,“ uvedl generální ředitel české pobočky Przemysław Orchowicz

Nejdůležitější závěry letošního průzkumu spokojenosti klientů Heimstaden

  • Celková spokojenost klientů se značkou Heimstaden a tím, co představuje pro jejich bydlení, se zvýšila o 8,0 procenta
  • O 6,8 se zvýšila spokojenost se zákaznickou péčí a zejména komunikací
  • Zvláště se zlepšila informovanost o opravách a změnách v rámci nájemního vztahu
  • O 6,5 procenta se zvýšila spokojenost s úklidem v domech
  • Prostor pro zlepšení klienti vidí v praktičtějším využití sklepních a společných prostor
  • Rozhodujícím kritériem pro výběr bydlení je pocit bezpečí v bytě i mimo něj a dále energetická úspora

„Důležitým ukazatelem je pro nás stoupající spokojenost s komunikací, a to i přesto, že jsme zrušili nejoblíbenější komunikační nástroj-email. Klienti využívají aplikaci v mobilu nebo webové Centrum podpory více než dříve a vidí pozitiva snadné dostupnosti všech informací a dokumentů online, stejně tak jako oceňují možnost vložit svůj požadavek kdykoli bez ohledu na provozní dobu zákaznické linky,“ vysvětluje ředitelka oddělení péče o zákazníky Lenka Písková. Heimstaden kromě aplikace zavedl i AI nástroje jako je chatbot a voicebot. Jejich nasazením se zkrátila doba nahlášení či vložení požadavku klienta o 50 procent.

A kde vidí klienti Heimstaden prostor pro zlepšení? Mnoho dotazů se týkalo využití sklepních a společných prostor. „Klienti sice mohou využívat své sklepy a kóje, avšak to mnohdy nestačí. Nároky na uskladnění věcí se zvyšují. Stoupá zájem o využití někdejších prádelen a koloven k uskladnění kočárků a kol. To jde ruku v ruce s dalšími investicemi do zabezpečení. Budeme se zabývat možnostmi, jak těmto požadavkům vyhovět,“ uzavřela Lenka Písková.

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky bydlení, průzkum, Česko, Heimstaden

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.

Pošli tip na kulturní akci

Publikace zaslané kulturní či sportovní akce není garantována a vždy o publikaci rozhoduje redakce.
Zasláním tipu do redakce zároveň deklaruji, že mám svolení s užitím fotografie.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami, etickým kodexem a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.